Sunday, April 25, 2010

A thank you post =)

谢谢你从去年陪伴我到现在
陪我度过伤心,快乐
你知道我所有的梦
你知道我是怎样的人
所有的秘密你都懂
最关心我的人
最让我心疼的人
对自己好一点

谢谢你
我永远的好朋友 =)






I thought you knowed me
you didnt even try to trust me.
I'm badly hurt when I saw you.
not even a glance.











I love you more than ever. <3




你应该知道是你吧 xD

No comments: