Thursday, April 1, 2010

Satisfied.

All these are driving me crazy.
I tried but I really can't.

Two is better than one.
Maybe.





I think i might be falling for him.
A little.





I love this line
你喜欢一个人多久
就需要多久的时间忘记他
i think so.


I still miss him.
sometimes.
happy birthday my best friend =)






4/1
玩了很多人以下
芷欣
我跟他讲我看到他回来
她很兴奋的咯
然后她懂我玩她
一直讲我今天特别yong sui xD
wanyi
第一个玩我的人==
还有好多人
不过还是mich的反应最好笑
xD



happy birthday to ren wei and ji hwa =)



sean said this.
你想一下
你跟他接吻的话
你会不会很兴奋
如果没有的话
就是说你不喜欢他


it makes sense .









what the hell am I thinking ==

1 comment:

Miich said...

yerr ==
yongsui咯你 XD
叶心乐你今天很yongsui XDD
害到我酱兴奋 ==
yerr! X)))

你喜欢一个人多久
就需要多久的时间忘记他

TT 很感触><