Thursday, August 20, 2009

好想回到三年前

真正的爱是哭不出来的



好喜欢这句话。。

有时太想他了



但,
真的哭不出来


有人喜欢他。。


情敌?

不算吧。。


但是那个她
好像比我更喜欢他
也比我勇敢


我真的不舍得放弃

这又是一场没有结果的暗恋?


最近

没有一个朋友能让我放开心怀去交谈
是我变了
还是他们?

我不喜欢太吵
那些人很惹的

宁静

是我所追求的




有一天
我一定会忘了你




谢谢你的温暖
我真的feel到了
<3

6 comments:

Mel said...

:D

Sorry never spend enough time to talk to you nicely.

Cheer up! No point in forgetting if you don't want to. =D

We'll support you ;)
<3

You'll get paidback 'cause you have really tried your best. It's just a matter of.. time? :)

Cheer up!

GG!

Joyee Wong said...

不舍得就不要放弃!
i will always support u =)
u sure can get a good "result" for it :)

silent no good meh?
i know u very miss me and my voice..x)
i will be back soon..xD
got anything also can tell me de..
if you would like to share with me =)
My dearest sis <3

HoLee :) said...

sry..din really talk to you last few days..><
anyway..i'm still there to listen to you..xD
cheer up girl.x)

彭袀佃 Juncheng.Pang said...

虽然我们很少见。。。
可是。。。我想。。。
我们的友谊并不那么浅。。。hehe
虽然见面少讲话。。。
可是我将随时与你长篇大论。。。

放弃。。。
虽然会失去。。。
可是同时也会得到。。。
加油^^

Serge Ong said...

勇敢点去追求自己想要的!做人最希望不是能

想想想想的事,想做想做的事,想念想念的人,想见想见的人,想爱想爱的人...

吗?

不,

应该是可以去实践,

而不只是想!

Shuyee.H said...

you must be happy o!
must always happy!