Friday, February 5, 2010

虚伪

我想我还在幻想里面
一直都走不出来

以为自己还有希望吧


其实我真的很不开心


上物理真的很痛苦
听不懂
当别人都在认真听课
发现自己听不懂
才忽然发现什么是孤独


好想哭
哭完无助



对不起
我误会你了亲爱的
我很不应该
我会学着去信任我身边的人
原谅我好不好
=)


有人告诉我
原来很多人都知道我是谁
只是不认识我


文俊说我走路很优雅 lol



荣河很wai =.=


2/5 happy birthday kar hooi =)
2/7 happy birthday justin xD
2/8 happy birthday anlynn x)
2/17 happy birthday michiko <3
2/19 happy birthday kah yan =D
2/23 happy birthday yi theng xD
2/24 happy birthday ning si =)

7 comments:

joeyfu said...

hey..
其实我也听不懂物理
LOL
叫忠源还有他的智囊团教吧
加油呗
我们一起征服物理吧!
=)

Melanie said...

hey..
其实我也听不懂物理
LOL
叫忠源还有他的智囊团教吧
加油呗
我们一起征服物理吧!
=)

^_^

bu yao pa. cai gang kai shi.
wo men you de shi shi jian :))

Joyee Wong said...

You need time to fit into the Physics World.
Don't give yourself too big pressure.
If cry can help you, just cry it out.

哭完就好 =)

Miich said...

走路很优雅 worrr x)
WAHHHHH :D

不要怕物理!
不能怕他!
你怕他就永远怕liao xD
像我酱 == 麻木jor ==

我们可以的 !! ==
要打败他 8D

最衰我不可以教你 ==
hehe ==

i saw my name xD

*Rachel* said...

gambateh la..
chong guan them must will help you..
and thanks for the birthday wishes =)

KaiXiang~~ said...

你不要白痴

AhDoh said...

hoi KX why u scold her =(

aiyo 其实我也是听不懂
虽然谋谋教到很好 =)
gayew together bah =D

Happy Chinese New Year + Happy Valentine Day yo =D